Instytucja Zarządzająca PO KL podpisała z firmą Britenet umowę na świadczenie usług wsparcia technicznego (Help Desk) dla użytkowników systemu PEFS 2007.
Pomoc techniczna obejmuje wsparcie przy użytkowaniu systemu PEFS 2007, nie obejmujezaś kwestii merytorycznych związanych z wprowadzaniem danych, które należy kierowaćw odrębnym trybie do właściwej Instytucji Pośredniczącej II stopnia/Instytucji Pośredniczącej.
Czas dostępu do usługi
Usługa jest dostępna dla użytkowników systemu PEFS 2007 w dni robocze od poniedziałkudo piątku, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:15 do 16:15.
Rozwiązanie zgłaszanego przez użytkownika problemu powinno nastąpić w ciągu 48 godzinlicząc od jego zgłoszenia.
Kanały komunikacji
Podstawowymi kanałami komunikacji, służącymi do zgłaszania problemów, są telefoni skrzynka poczty elektronicznej. W przypadku braku możliwości zgłoszenia problemujedną z tych dróg, zgłoszenie powinno być dokonane na numer faksu podany poniżej. Jeżeli w celu rozwiązania problemu technicznego niezbędne będzie przekazanie do linii wsparciaFormularza PEFS 2007 lub innego pliku z danymi osobowymi uczestników, należy skorzystaćz witryny bezpiecznej wymiany plików, która w bezpieczny sposób pozwoli na przekazanieprzez sieć Internet danych.
Telefon stacjonarny: (81) 311 00 30
Poczta elektroniczna: pefs2007@britenet.com.pl
Uwaga! Na podany adres mailowy nie wolno przesyłać Formularzy PEFS 2007 lub zrzutów
ekranu (z ang. screenshot) zawierających dane osobowe!
Faks: (81) 463 44 66
Adres witryny bezpiecznej wymiany plików: https://www.pefs2007.gov.pl
Zgłoszenie przekazywane do linii wsparcia technicznego powinno zawierać co najmniej
następujące informacje:
• Dane kontaktowe – dane, które umożliwią kontakt pracowników wsparciatechnicznego ze zgłaszającym np. telefon, nazwa instytucji albo nazwisko, jeżeliosobą zgłaszającą jest osoba fizyczna,
• Numer wersji aplikacji – nazwa aplikacji, w której wystąpił problem oraz jej wersja,
• Informacja o stacji roboczej użytkownika,
– opis warunków, w których wystąpił problem,
– wszystkie informacje techniczne, które pozwolą na zlokalizowanie problemu - podjakim systemem operacyjnym użytkowano aplikację, jaki jest procesor, ile jestpamięci RAM, itp.,
• Opis błędu/problemu/zmiany funkcjonalności – szczegółowy opis błędu lub problemupozwalający na powtórzenie opisanej sytuacji albo propozycja zmiany funkcjonalności aplikacji.
Do otwarcia plików pdf potrzebe jest darmowe oprogramowanie Acrobat Reader które można pobrać tutaj
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Czechowska 19, 20-072 Lublin
email: efs@lubelskie.pl, tel. 081-44-16-843, fax 081-44-16-853 / Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Statystyka:
odsłony:15090619, wizyty:7212638
projekt i cms: www.adm-media.pl