Wyjaśnienia dotyczące dokumentów finansowych określających sytuację finansową Wnioskodawcy dla podmiotów składających jako załącznik do wniosku o dofinansowanie zestawienie zbiorcze przychodów i rozchodów.
Zgodnie z Dokumentacją konkursową nr 3/POKL/8.1.1/2008 zatwierdzoną przez Zarząd Województwa Lubelskiego Uchwałą nr CXLIII/1661/08 z dnia 27 czerwca 2008r. Wnioskodawcy razem z wnioskiem o dofinansowanie mogą złożyć m. in. następujący dokument potwierdzający ich sytuację finansową: – zestawienie zbiorcze przychodów i rozchodów – w przypadku Wnioskodawców działających na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, za ostatnie trzy miesiące poprzedzające miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie projektu. W przypadku, gdy Wnioskodawca nie dysponuje jeszcze w/w zestawieniem zbiorczym za miesiąc lipiec 2008r., powinien złożyć w/w zestawienie zbiorcze za okres ostatnich 3 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku, którymi dysponuje w momencie składania wniosku (np. za kwiecień, maj, czerwiec 2008r.) Ponadto w punkcie 3.5 wniosku o dofinansowanie Wnioskodawca wykazuje przychody za poprzedni rok obrotowy (dotyczy Wnioskodawców prowadzących działalność powyżej jednego roku). Kwota przychodów wykazanych w pkt. 3.5 wniosku, w opisanej sytuacji nie będzie się zgadzać z kwotą wynikającą z załączonych do wniosku dokumentów finansowych – zbiorczego zestawienia przychodów i rozchodów, za ostatnie trzy miesiące poprzedzające miesiąc złożenia wniosku.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Czechowska 19, 20-072 Lublin
email: efs@lubelskie.pl, tel. 081-44-16-843, fax 081-44-16-853 / Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Statystyka:
odsłony:15092744, wizyty:7214762
projekt i cms: www.adm-media.pl