Twoja opinia

drukujAktualności

Generator Wniosków Płatniczych w wersji 3.2.6.

10-01-2011

wykrzyknik

Instytucja Zarządzająca programem Kapitał Ludzki udostępniła Generator Wniosków Płatniczych w wersji 3.2.6.

Genarator w wersji 3.2.6 można pobrać tutaj

W odpowiedzi na liczne zapytania odnośnie daty składania wniosków o płatność w nowej wersji GWP, informuję, że IZ PO KL przyjęła następujące uregulowania przejściowe:

  • Od dnia 5 stycznia 2011 r. do dnia 31 stycznia 2011 r. istnieje możliwość składania wniosków o płatność w GWP 2.1.6 oraz GWP 3.2.6.
  • Od dnia 1 lutego 2011 r. jedyną obowiązującą wersją GWP będzie 3.2.6. Wersja ta będzie również obowiązywała przy wprowadzaniu korekt dla wniosków złożonych wcześniej w wersji 2.1.6 GWP.

Przypominamy również o dostępnej usłudze wsparcia technicznego (Help-Desk) dla użytkowników Generatora Wniosków Płatniczych. Konsultanci wsparcia dostępni są pod stacjonarnym numerem telefonu: (32) 352 45 60 oraz adresem e-mail: qeneratory-pokl@icommerce.pl, w dni powszednie w godzinach 8:15 -16:15. Procedura funkcjonowania Help-Desk znajduje się na stronie http://www.efs.gov.pl w części poświęconej generatorom.

Zakres zmian wersji 3.2.6 GWP

  1. Zaktualizowano GWP do wersji wzoru wniosku beneficjenta o płatność, który będzie obowiązywał od dnia 1 stycznia 2011 r.
  2. Rozszerzono funkcjonalność aplikacji o moduł obsługi Załącznika nr 2 do wniosku beneficjenta o płatność.
  3. Dodano mechanizm automatycznej aktualizacji GWP.
  4. Przygotowano wersję GWP kompatybilną z systemami 64 bitowymi MS Windows.
  5. Wprowadzono mechanizm walidacji zgodności formatu importowanych z pliku .XLS danych Załącznika nr 1 do GWP.
  6. Dodano mechanizm obsługi narzędzia przez osoby niewidome, które korzystają z narzędzi udźwiękowiających takich jak JAWS oraz Windows Eyes
  7. W Załączniku nr 1 do wniosku beneficjenta o płatność wprowadzono mechanizm pozwalający na regulowanie liczby wyświetlanych pozycji na jednej stronie.
  8. W Załączniku nr 1 do wniosku beneficjenta o płatność zmianie uległ mechanizm wprowadzania danych w kolumnie nr 5 Nazwa towaru lub usługi.
  9. Dodano mechanizm wyświetlania w postaci „dymków" danych wprowadzonych w kolumnie 4 Data zapłaty Załącznika nr 1.
  10. Ujednolicono wielkość czcionki w wydruku Załącznika nr 1.
  11. Dodano mechanizm kopiowania całych wierszy i poszczególnych komórek w Załączniku nr 1.
  12. Na wydruku wniosku pod Załącznikiem nr 1 wprowadzono etykiety 'Opracował' oraz 'Sporządził'.
  13. Objęto mechanizmem walidacji następujące kolumny Załącznika nr 1: Numer dokumentu, Numer księgowy lub ewidencyjny, Nazwa towaru lub usługi.
  14. Zaktualizowano dane słownikowe dla pola 2.3 Działanie.
  15. Poprawiono mechanizm wyświetlania i wybierania danych w polach 2.2 Priorytet, 2.3 Działanie, 2.4 Poddziałanie.
  16. Zablokowano do edycji pole 2.8 Płatność - wybór wartości wyłącznie z listy rozwijanej.
  17. W zakładce Harmonogram wprowadzono mechanizm walidacji - nie można wprowadzić wcześniejszej daty niż data w polu 'wniosek za okres do'
  18. W części Finanse w zakładce nr 5 Postęp rzeczowy realizacji projektu dla kolumny nr 2 Stan realizacji zwiększono maksymalną liczbę znaków z 2000 do 3500 tysięcy znaków.
  19. W części Informacje w zakładce nr 11 Planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku i nr 12 Informacje na temat problemów/ trudności związanych z realizacją projektu, zwiększono maksymalną liczbę znaków z 3000 do 4000 znaków.
  20. Wprowadzono komunikat dla zakładki Instytucje Pośredniczące z informacją, że przedmiotowa część przeznaczona jest dla pracowników Instytucji Pośredniczących.
  21. W części Instytucje Pośredniczące rozszerzono funkcjonalność dla pola NIP beneficjenta o mechanizm obsługujący zagraniczne numery NIP.
  22. W części Instytucje Pośredniczące dodano mechanizm informujący o nazwie instytucji, która dokonywała weryfikacji wniosku.
  23. W części Instytucje Pośredniczące wprowadzono pole wniosek o płatność końcową.
  24. W części Instytucje Pośredniczące wprowadzono pole Koszty pośrednie-ryczałt.
  25. W zakładce Ostrzeżenia wprowadzono informację: „Uwaga: Pojawienie się ewentualnych ostrzeżeń nie powoduje wydruku próbnego. Brak napisu „Wydruk próbny" w funkcji „Drukuj" i „Podgląd" nie przesądza o prawidłowości wypełnionego wniosku".
  26. Zaktualizowano instrukcję do wniosku beneficjenta o płatność.
  27. Zaktualizowano teksty pomocy kontekstowej.
  28. W stopce wydruku wniosku beneficjenta o płatność wprowadzono numer wersji GWP, z której został wydrukowany wniosek.
wróć do aktualności »

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Czechowska 19, 20-072 Lublin
email: efs@lubelskie.pl, tel. 081-44-16-843, fax 081-44-16-853 / Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Statystyka: odsłony:14999526, wizyty:7122848

projekt i cms: www.adm-media.pl