Twoja opinia

drukujKampania promocyjna 2009

Kapitał wielkich możliwości

02-04-2009


Dwa miesiące potrwa kampania promocyjna programu Kapitał Ludzki w naszym województwie. Jako pierwsze w kilku miastach regionu pojawiły się billboardy. Pod koniec miesiąca ruszy kampania telewizyjna i radiowa. W programie kampanii znaczy się również: konkursy, udział w eventach oraz produkcja filmów promocyjnych. Hasło kampanii brzmi: „Kapitał wielkich możliwości”


– Decydując się na realizację tej kampanii chcemy przybliżyć mieszkańcom województwa możliwości jakie daje program – mówi Iwona Nakielska, dyrektor Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego w Urzędzie Marszałkowskim. – Po kilkunastu miesiącach realizacji wiemy już, że znakomicie na naszą ofertę zareagowali przedsiębiorcy, firmy szkoleniowe, samorządy i szkoły. Teraz kolej na ludzi, którzy mogą z tego skorzystać.

Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest przekonanie mieszkańców o potrzebie podejmowania wysiłku na rzecz zdobywania wiedzy i nowych umiejętności. Dzięki programowi Kapitał Ludzki ten wysiłek nie pociąga za sobą konieczności wydawania własnych pieniędzy – wszystkie szkolenia są bezpłatne.

Kampanię realizuje wyłoniona w przetargu lubelska firma Vena Art.

Projekt wspófinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Poniżej:

Billboard kampanii

Billboard kampanii

wróć do aktualności »

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Czechowska 19, 20-072 Lublin
email: efs@lubelskie.pl, tel. 081-44-16-843, fax 081-44-16-853 / Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Statystyka: odsłony:14994955, wizyty:7118982

projekt i cms: www.adm-media.pl