Twoja opinia

drukujNapisali o kampanii

www.kurierlubelski.pl, 24.04.2009:

Miss Polonia i muzyk o sukcesie

 

www.kampaniespołeczne.pl, 18.04.2009:

Kapitał czeka

 

e-teatr.pl. 8.04.2009:

Lublin. Anioł Sędrowski a fundusze unijne

 


Gazeta Wyborcza Lublin, 7.04.2009:

Biały anioł budzi ludzi

Szymon Sędrowski, aktor z Teatru Osterwy poprawia białe skrzydła, rozciera zziębnięte ręce i na hasło „Kamera. Akcja!" wchodzi w tłum. Dotyka w ramię przechodniów, a wtedy Ich twarze rozjaśniają się. To nie happening z okazji Wielkiego Tygodnia. To zdjęcia do reklamy funduszy unijnych
Reklamówkę na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie realizuje firma Vena Art. Trzydziesto-sekundowy filmik ma zachęcać mieszkańców regionu do sięgania po pieniądze z programu Kapitał Ludzki na podnoszenie kwalifikacji, zdobywanie nowych umiejętności, szkolenia i rozwijanie przedsiębiorczości. Do 2013 r. Lubelskie otrzyma na ten cel 512 min euro. Informacja o pieniądzach powinna dotrzeć do jak największej liczby ludzi, także mieszkańców małych miejscowości. Dlatego reklama programu musi być wyrazista. Vena Art przygotowała trzy scenariusze i przebadała, który ludziom podoba się najbardziej. Odpadły koncepcje z szarą rzeczywistością i scenki w rodzinie. Został anioł. Zdjęcia kręcono wczoraj na Krakowskim Przedmieściu. W tłumie statystów pojawia się ubrany na biało Szymon Sędrowski z przypiętymi skrzydłami, idąc dotyka w ramię młodego chłopaka (tego przechodnia gra Bartosz Siwek, aktor z Andersena), business-woman (aktorka Bożena Dragun) i urzędnika (aktor Jacek Dragun). Muśnięci anielskim dotykiem podnoszą głowę, uśmiechają się, nabierają pewności. - Anioł przekazuje ludziom impuls, żeby zmienili swoje życie na lepsze. Budzi w nich ducha przedsiębiorczości - wyjaśnia Andrzej Jachim, dyrektor ds. strategii Vena Art.
Film jest częścią dwumiesięcznej kampanii unijnego programu, w jej ramach przygotowano także billboardy z hasłem „Kapitał wielkich możliwości". Reklamę będziemy oglądać w lokalnej telewizji od 20 kwietnia do 19 maja. Koszt przygotowania całej kampanii wynosi 327 tyś. zł.        DAN

 

Dziennik Wschodni, 7.04.2009:

Filmem zachęcą do przedsiębiorczości

Kamera, nie rozmawiamy, akcja - krzyczał wczoraj Andrzej Jachlm, dyrektor lubelskiej agencji reklamowej Vena Art., która kręciła na deptaku reklamówkę Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Grupa statystów rusza w kierunku kamery na wysięgniku. Wraz z nimi czterech zawodowych aktorów. Wyróżnia się Szymon Sędrowski, ubrany na biało z anielskimi skrzydłami. Praca jest żmudna. Marsz trzeba powtórzyć wiele razy, by ujęcie zadowoliło realizatorów. - l tak chodzimy cały dzień - śmieje się pan Łukasz. Jest jednym z około stu statystów, którzy zagrają w reklamówce. Wszyscy za darmo. - Chcemy pobudzić tym filmem ducha przedsiębiorczości wśród mieszkańców Lubelszczyzny - mówi Jachim. Zdjęcia na deptaku kręcono od godz. 8. Po południu ekipa przeniosła się do studia. Film zobaczymy w ramach rozpoczynającej się w kwietniu dwumiesięcznej kampanii promującej Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Kampanię zlecił Urząd Marszałkowski, będzie kosztowała 327 tyś. zł. Pieniądze, oprócz filmu, pójdą m.in. na billboardy i spoty radiowe.

Lubelszczyzna dostanie z POKL w sumie 512 min euro. Pieniądze pójdą dla instytucji i organizacji pozarządowych, które zrobią m. in. szkolenia dla osób pragnących, nabywać nowe umiejętności czy zmagających się z bezrobociem. (RP)  
Zobacz video

 

 

www.koziolek.pl, 7.04.2009:

Biały anioł budzi ludzi

 

 

Nowy Tydzień w Lublinie, 6.04.2009:
 
Kampania wielkich możliwości

Z początkiem kwietnia w województwie lubelskim rusza również kampania informacyjno-promocyjna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki umożliwiającego wykorzystanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada lubelska agencja Vena Art.
Lubelszczyzna na lata 2007-2013 otrzymała aż 512 min euro na inwestycje w kapitał ludzki - m.in. na bezpłatne szkolenia, doradztwo, kształcenie ustawiczne, zakładanie placówek przedszkolnych, spółdzielni socjalnych. To gigantyczne pieniądze, których dobre wykorzystanie daje szansę na adaptację mieszkańców naszego regionu do wymogów współczesnej gospodarki i rynku pracy.
- Stąd kampania informująca i promująca EFS odbywać się będzie pod hasłem „Kapitał wielkich możliwości" - wyjaśnia Andrzej Jachim, dyrektor ds. strategii Agencji Vena Art. - Kampania potrwa do 30 maja br., obejmie swoim działaniem telewizję, radio, internet, billboardy, event promocyjny oraz intensywne działania bezpośrednie, ukierunkowane głównie na mieszkańców mających utrudniony dostęp do tradycyjnych mediów.
Pierwszym zwiastunem działań jest ekspozycja 60 billboardów, które właśnie pojawiły się na terenie Lubelszczyzny.
Wszystkie działania podczas kampanii będą skupiać się na uświadomieniu mieszkańcom Lubelszczyzny bezpośrednich profitów związanych z realizacją programu Kapitał Ludzki. Kampania będzie zachęcać do aktywności w podnoszeniu swoich kwalifikacji i zdobywaniu nowych umiejętności poprzez szereg szkoleń, kursów i praktyk dostosowanych do potrzeb rynku pracy, ale będzie też informować o ważnych korzyściach, które dotychczas mało kojarzone były z tym programem. Dostarczy również wiedzy o możliwości skorzystania z funduszu EFS na realizację wielorakich projektów.
Równocześnie z rozpoczęciem kampanii rusza konkurs organizowany przez Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego, w którym udział może wziąć każdy, kto stworzy pracę plastyczną obrazującą hasło kampanii, czyli „Kapitał wielkich możliwości"! prześle ją do organizatorów w formie elektronicznej. Regulamin będzie dostępny na stronie www. efs.lubelskie.pl. Zwycięska praca zostanie za-adaptowana do projektu billboardu i ekspo-nowana w kilku miastach Lubelszczyzny.
A już w najbliższy poniedziałek, 6 kwietnia, na lubelskim deptaku od godziny 8.00 do 12.00 nagrywany będzie film reklamowy kampanii. Główne role powierzono w nim znanym lubelski aktorom: Szymonowi Sędrowskiemu, Jackowi Dragunowi, Bożenie Dragun, Bartoszowi Siwkowi, a towarzyszyć im będzie prawie 100 statystów.    (RED)

 


Radio Lublin, 6.04.2009:

Czas na promocję "Kapitału wielkich możliwości"

Lubelszczyzna zaczyna się reklamować

 

www.marketing-news.pl, 3.04.2009:

Rusza kampania informacyjna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

 

 


Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Czechowska 19, 20-072 Lublin
email: efs@lubelskie.pl, tel. 081-44-16-843, fax 081-44-16-853 / Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Statystyka: odsłony:14959090, wizyty:7084502

projekt i cms: www.adm-media.pl