Twoja opinia

drukujFAQ - Pytania i odpowiedzi

18-07-2008

Pytanie:

Czy Urząd Gminy musi złożyć dokumenty określające jego sytuację finansową?

Odpowiedź:



Wymóg składania dokumentów określających sytuację finansową nie dotyczy jednostek sektora finansów publicznych. Jednostki sektora finansów publicznych powinny wykazać przychody za ostatni zamknięty rok obrotowy w punkcie 3.5 wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, co umożliwi weryfikację, czy wniosek spełnia kryteria dostępu określone w Planie Działania na lata 2007 – 2008 Priorytet VIII PO KL – Województwo lubelskie dotyczące maksymalnej wartości projektu.

Działanie 8.1, Działanie 8.2

wróć do FAQ »

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Czechowska 19, 20-072 Lublin
email: efs@lubelskie.pl, tel. 081-44-16-843, fax 081-44-16-853 / Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Statystyka: odsłony:14964028, wizyty:7089149

projekt i cms: www.adm-media.pl